sunnuntai 8. syyskuuta 2013

10 Leukaa!!!!

Noniin. Pääsin vihdoin päivittämään blogia hektisen viikon päätteeksi ja mulla on jopa kerrotavaakin :) Mä sain 10 leukaa!!!

Ongelmahan mulla on kuntosalilla se, että tanko on niin korkealla etten kunnolla ylety siihen, näin ollen en voi ponnistaa vauhtia maasta + se on niin paksu ettei kunnolla saa otetta siitä. Mutta mäpäs löysin juuri sopivan paksuisen ja korkuisen tangon ihan meidän kodin läheltä.

En mä sano että se helppoa vieläkään on, mutta sain pikku erissä 10 leukaa (2x5) ;)

Kannattaa katselle oman lenkkipolkunsa varrelta löytyykö tankoja, kiva lisää juoksun päätteeksi vetäistä muutama leuka :D


                                                         Ihan kodin lähellä tämä loistava "treeninurkkaus"!     


                 
                                             
                                          Tässä ne nyt ovat! Kaiken pituisille ja painoisille tangot.



                                                       Mä valitsin tämän.....



                                          Valitettavasti en saanut fimipätkää ku vedin, olin yksin.....next time..




Huomasin myös että voi tehdä vatsoja jos haluaa, itse teen niitä kahvakuulan kanssa salilla.



Huh, I did it!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti