torstai 14. elokuuta 2014

Helteinen loma takana, kaikki uusi edessä


Ystäväiseni, terveisiä Turun saaristosta!

Olen ollut kiitettävästi täysin pihalla, tietokoneen ulottumattomissa, neljä viikkoa lomalla. Helteet alkoivat silloin kun lomammekin ja mä olen nauttinut joka hetkestä, erityisesti uimisesta. Olen rentoutunut, valmis syksyn tuloon ja kaikkeen mitä se tuo tullessaan. Uudet tuulet ensi viikolla, mutta nyt haluan fiilistellä kanssanne vielä kesää.



Minä Nauvossa, kalliolla kukkulalla.

Tunnelmallinen ilta ystäviemme parissa.

Kesäparatiisi!

Helteinen iltapäivä salaisessa puutarhassa



Musta tuli 3-kymppinen ja mulle järkättiin yllätyspäivällinen. Lovely! Tack <3


Ihanaa lomaa teille, joilla se on vielä edessä! Tsemppiä meille muille, joilla arki rullaa jälleen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti