sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Mä repäisin!


 Ajattelin tällä viikolla duunissa hiljaisena hetkenä, ETTÄ NYT HALUAN REPÄISTÄ!
Aloitin hiuksistani. Rohkeasti porhalsin kampaajalle ja leikkautin hiukseni. Mul oli tarkka visio siitä millaisen tukan haluan ja tässä se on...




Mä tiesin jo pienenä että haluan näyttelijäksi, ja sainkin harjoittaa tätä unelma-ammattiani televisiosarjoissa ja opiskellessani Suomen Teatteriopistossa Tampereella 2004-2006.

Revyissä näytteleminen ja laulaminen opetti myös paljon ja sain tutustua mahtaviin tyyppeihin.




Paineet "oikean ammatin"hankkimisesta katkaisi joksikin aikaa teatteripuuhasteluni, ja opiskelin itseni kokiksi. Haettuani useaan otteeseen Teakiin ja Nätyyn pääsemattä sisään, päätin haudata unelmani ja keskittyä ruokaan ja viiniin. Rakastanhan hyvää sapuskaa ja viinien maailma on aina kiehtonut mua.

Nyt kuitenki koen, etten ole vielä valmis luovuttamaan. Rakastan näyttelemistä ja esiintymistä, se vaan on mun juttu! Keväällä näyteltyäni pitkästä aikaa Junkyard Filmsin "Sisällä" lyhytelokuvassa, muistin taas KUKA MÄ OON ja miltä tuntuu kun saa toteuttaa itseään.
Eli nyt Perkele, mä ryhdistäydyn. Mä haluan toteuttaa viimein unelmiani ja rohkeasti tarttua uusiin haasteisiin! Täältä tullaan Teak pääsykokeet (neljättä kertaa) ja Näty(kolmatta)....Push me luck!;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti