tiistai 5. marraskuuta 2013

Champagnea ja unelmia



Taas on yksi viikko takana ja uusi alkanut. Oli hulppea viikonloppu. Meillä oli nimittäin työpaikkani pikkujoulut. Meno oli kova ja mulla ainakin vauhti päällä tanssilattialla. Itseasiassa luulen että nilkkani saattaa olla hiukan nyrjähtänyt :D
Suunnittelimme pikkujouluissa muutaman työkaverini kanssa matkaa Champagneen keväällä tai syksyllä. Voi sitä ihanuutta-mä tiedän jo nyt että mua on vaikea saada sieltä takaisin :D

Arki rullaa perinteiseen tapaan, illanistujaisia riittää ja ohjelmaa on. Mutta piru on pimeää. Marraskuu. Mä oon ainakin vähän väsyneenpi nyt ku "normaalisti". Tänään oli aivan hilkulla etten jäänyt sohvaperunaksi, koska ulkona on NIIIIIIIIN kylmää ja sateista ja ja ja…MUTTA, sen sijaan kävin ostamassa pitkästä aikaa jotakin mukavaa itselleni….;) 


Olovaatteita. Rakastan isoja huppareita jonka sisälle voi sujahtaa... Kuvassa myös muutama pari legginssejä.






Laitoin myös jo ihanaisen tonttumme oveen muistuttamaan meitä Joulusta. Jee, vajaa kuukausi niin on joulukuu...






Yksi mieletön juttu tapahtuu toivottavasti ens kesänä, ja mä pääsen siihen mukaan. En paljasta teille vielä mistä on kysymys, mutta se on eräänlainen projekti ja sen voin sanoa että tulen olemaan aivan liekeissä ;) Siitä lisää myöhemmin.


Chiao! 


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti