sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Oma koti kullan kallis


Bonsoir!

Kotona ollaan jälleen. Siis omassa kodissa, ei enää lapsuudenkodissani. Koiranhoitoviikko meni ongelmitta (tai ainakin melkein), nauttien suloisen karvapallon energisestä seurasta. Yöunet jäi hiukan vähäisiksi alkuviikosta, mutta asia korjaantui kun siirryin nukkumaan vanhempieni huoneesta pikkuveljeni entiseen huoneeseen. Koira ja mies jäi yläkertaan ja minä siirryin omaan rauhaan alakertaan. Mikä läppä :D Mut hei, väsymys saa ihmisen kiukkuiseksi tai ainakin mä tuun ihan sekavaksi. Oli pakko keksiä jotakin.

Viikolla kerkesin nähdä myös ystäviäni. Vaikka päivät olleet pimeitä ja unettomuus tehnyt tepposensa, oli niin piristävää nähdä mun tyttöjä.
Tapasimme aivan mahtavassa paikassa. Tunnelma, puhumattakaan sisustuksesta teki muhun vaikutuksen ja ajattelinkin että josko voisin muuttaa sinne....

Milli Miglia Kampissa








Ei ole varmaan jäänyt epäselväksi että mä tykkään kynttilöistä, tunnelmasta ja "jouluhömpötyksistä". Löysin lisää koristeita meille kotiin. hahaa. HAPPY LIGHTS, mutta musta paljon parempi nimi niille olisi HAPPY BALLS ;)





Tunnelmointi on mukavaa. Jos täällä pohjolassa olis aina kesä (mitä olen kyllä toivonut usein), menettäisi monet talviset asiat merkityksensä. Esimerkiksi takan polttaminen. On se aika ihanaa.




(Pienenä "otin aurinkoa" takan edessä. Istuin pikkuruisella punaisella tuolilla, nostin paidan ylös nautin. Keinot on monet onnellisuuteen...;)


Sunnuntain sekä kotiinpaluun kunniaksi leivoin meille äitini reseptin mukaan lohipiirakkaa.
Onnistui. Nams!






Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä One Eye Tattoohon suunnittelemaan mun tatskaa. Yeah! Toivottavasti ehdin saada sen ennen joulua :D

Tsemppiä kaikille kaamokseen. Glögivaihde päälle ja menoks ;)!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti